Äntligen fredag :D

Japp. Nu är det fredag igen. Jag tycker att veckorna går så himla fort nu, de bara flyger förbi. :D Ikväll ska jag och David ha lite sådär inflyttningsfest.. Jennifer, Annica, Joel, Erik, Linda och kanske Ida kommer :D Det kommer nog att bli kanonkul. Men så kul är det inte just nu, för jag är i skolan nu och har 3 timmars näthandel-lektion. :/ 

För övrigt har den här veckan varit bra. I onsdags var jag, David, Hannah och Raoul hemma hos Aram och Frida och kollade på lilla Elnah. Åh, så söt hon var. Och så mysig att hålla i. Jag har inte hållit i en sån lilten bebis sen Rasmus var så liten :)

Nu har jag inte tid att skriva mer, nu ska jag njuta av min nyinköpta, varma cholkadstång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback