....

Och jag som trodde att jag skulle börja skriva i min blogg oftare.. men så blev det ju såklart inte. Men nu sitter jag här i alla fall.. Jag är i lägenheten, och det är väldigt tomt och ensamt här för tillfället. Men det kan faktiskt vara skönt ibland. Just idag är det ganska skönt. Har inte gjort så mycket idag... Var i skolan först, hade en lektion och sen åkte vi in till örebro för att lyssna på en föreläsning på konventum.. Sen slutade vi. Ganska onödig skoldag alltså..

Nu har jag precis tagit en lång skön dusch, och ska snart gå och lägga mig. David slutar jobbet runt kl 23, så när han kommer hem sover jag redan.. Skulle jag tro iaf. Imorgon är det fredag. Äntligen fredag. :)

Neee, nu ska jag lägga mig framför tv.n en stund, och sen går jag faktiskt och lägger mig.
Det har varit en jobbig dag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback