Fredag

Då var det fredag IGEN då. Det är ju sjukt var veckorna går fort, jag hinner knappt fatta vad som händer.. Men det är bra. FULL FART MOT SOMMAREN :D Längtar massor tills jag och David ska åka till Italien till Marco :D Vill åka nu. Vi har planerat att vara där i två veckor, fast jag vet inte riktigt när det blir, det beror på när Deeeyvid får ledigt. :)

Idag har jag haft nationella uppsatsen i engelska. Och det gick bra bra tror jag. Fast jag fick kramp i handen, skrev som en tok. Man har ju bara 80 minuter på sig :/ Men jag blev nöjd med det jag fick till. Hade nog kunnat skriva några sidor till, men det hann jag inte. Jaja... Nu har jag snart webbdesign. Vi håller på med ett projekt i webbdesign och svenska. Vi ska spela in en film baserad på "Det går an" - av Carl Jonas Love Almqvist. Haha, önska oss lycka till. Det kan vi behöva :P 

Till ikväll har jag och David inte planerat något speciellt. Men vi ska nog laga lite god mat och mysa framför tv.n till någon bra film. :) Puss på oss och er :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Jassåå själv hade jag svenska muntliga nationella prov idag. Jag antar att du lagar maten eftersom han inte kan laga mat?! :P

2008-04-18 @ 20:36:04
Postat av: Mathilda

Mm alltid mysigt me lite mys, hoppas ni får de mysigt =P

Postat av: emma

Haha, vi gjorde det faktiskt tillsammans. Men däremot gjorde vi det enkelt för oss och gjorde en mumisig sallad ;) Men lyssna upp nu! David är faktiskt väldigt duktig på att göra god mat. Här om dagen hade han gjort ungsstekt falukorv när jag kom hem :D gooooottt :D

2008-04-19 @ 15:55:40
Postat av: Anders

Haha :P jaa du. Makaroner och ugnstekt falukorv e ju typ det enda han kan :P needå han kanske kan lite mer :D

2008-04-19 @ 20:01:44
Postat av: emma

Haha, lite mer än så kan han faktiskt ;)

2008-04-21 @ 08:42:43
Postat av: pauline

den boken, det går an, har ja läst och den e jättebra!

2008-04-21 @ 21:13:24
Postat av: emma

Okejj.. Jag har inte läst hela den, utan bara en del. Och det är den delen som vi ska göra film av :)

2008-04-22 @ 08:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback