God morgon

David ligger och sover fortfarande så jag passar på att skriva lite här.. Igår vad det en lång dag, med massor utav mat, trodde seriöst att jag skulle spricka :) Igår morse (kl 12) körde vi hem Annica och Joel till Hallsberg och sen Jennifer till Laxå, och då passade vi på att hälsa på Lovisa på Grindstugan och delade på en kebabrulle där. För övrigt var det första gången i mitt liv som jag åt en sådan :) Efter det åkte vi direkt till träntorp där vi blev bjudna på nässelsoppa och ungspannkaka.. Sen åkte vi hem till lägenheten och städade lite. Drygt en timma senare blev vi bjudna hem til älvesta på middag, plankstek. :) Sen blev det körslaget. HEEEJA BROLLE :D


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mat mat mat.. Götti:P
Ha de bra du =) KRAM

Postat av: Pauline

Ja har inte heller ätit kebabrulle nån gång! :O men nu har ju du de. grattis :) GO BROLLE!

2008-04-15 @ 23:19:30
Postat av: Annica

haha, kebabrulle första gången ? :O

2008-04-16 @ 14:14:41
URL: http://aaannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback