Kumla is on fire :(

Fick se hemska bilder när jag gick ut ur porten förut. Visserligen hade jag hört några tutande fordon lite svagt genom fönstret, men det var inget jag la märke till direkt. Men när jag gick ut såg jag bara massa svart rök, bara några hundra meter bort..

Det är precis vid pappas (NBAs) kontor som det brinner. Så pappa var där förut. Då hade brandkåren inte fått stopp på elden än, och den hade spridit sig till huset som ligger precis breden kontoret. Man ser ju en NBA-bil på bilden nedanför :S Det var ett tag sen jag pratade med pappa nu, så jag vet inte hur det går. Men jag vet i alla fall att stället som brinner var något sorts lager där de hade massa plast-grejjor. Så nu är kumla täckt av massa giftig rök..


image5


Kommentarer
Postat av: Pauline

Läskigt!

2008-04-29 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback