Torsdag

Usch, jag hatar att vara sjuk. Idag känns det iof bättre, men ändå. Har fortfarande lite feber, men inte lika mycket som igår. Så nu är jag hemma från skolan, och känner mig väldigt rastlös.Jag hatar verkligen att vara sjuk, för jag vet aldrig vad jag ska göra. För jag orkar typ inte göra någonting, men samtidigt blir jag så himla rastlös när jag inte gör något. Vi har inte ens någon bra film på det här stället :/ Ge mig styrka ;P

Igår var jag på min träning iaf, fast jag satt bara och kolla på. Det var näst sista träningen innan uppvisningen, så jag kände att jag behövde vara där. Vi gjorde klart dansen, och gjorde placeringar till uppvisningen. Nu ska jag bara fixa klart kläderna till danserna. Det mesta är inköpt, men jag måste sy lite också. Mamma, pappa, David, Anders och Pauline ska komma och kolla när jag shaaaakar assss på parkteatern. Heja heja.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh Ja vill också see:( NÄr är de ? Antagligen i helgen när jag inte är hemma.. Jag har aldrig lyckats pricka in nån dag..:( Jaja. Ses

Postat av: emma

Hmm, näää det är nästa helg. 3 maj :)

2008-04-25 @ 11:45:34
Postat av: pauline

Jaaa! =) haha

2008-04-25 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback