Godnatt

Tänkte bara skriva några rader innan jag går och lägger mig.. Jag vet inte om vad, men jag känner bara för att skriva lite..

Idag har det varit en ganska lugn dag, förutom den hårda träningen på dansen..men jag hade lite sovmorgon, slutade tidigt, och när jag kom hem tog jag det bara lugnt.. Så jag behövde nog den där hårda träningen.. Hårda träningar kan nog vara något av det bästa som finns.. Det är som om alla problem och bekymmer försvinner ut ur kroppen med allt svett ;) Det låter inte så mysigt, men det är sant.

Imorgon har jag en liten sovmorgon igen, börjar 9.10.. men jag ska nog ändå gå och lägga mig snart.. Ska kanske kolla på finalen av Project Runway på 3.an innan.

Sov gott mina nära och kära, och självklart andra, om det finns någon annan som läser min blogg. (ni som läser min blogg, kan ni inte ta och kommentera så jag vet vilka ni är? Det vore väldigt trevligt) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jepps, ett tips är att träna hårt när man har mkt ilska inom sig eller om man bara är allmänt arg. Då kan jag lova att det försvinner :P brukar jag göra, då går det som bäst. Funkar nog lika bra som en energidryck. höhö

2008-08-27 @ 22:11:29
Postat av: David

jag läser den :D :D älskpälsk

2008-08-27 @ 22:12:57
Postat av: Emma

Anders: Ja, men visst är det så. Det funkar bättre än allt annat om man mår dåligt eller är arg. Och om man är glad blir man ännu gladare :D Förrsten, ska du hämta bilen idag eller?



David: vad bra, så att du har koll på mitt liv :D du är söt :)älskpälsk

2008-08-28 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback