Regn och bara massa regn.


Nu tänker jag fortsätta på spåret jag var inne på i går i mitt förra inlägg: gummistövlar.

Jag var ute och gick nyss, hade ju dock träningskläder och ett par gympagojjor, (inte som igår med högklackade sandaletter). Och vädret var fint. Tänkta sig. Det hade man ju inte kunnat räkna med, så jag drog på mig ett par byxor och en tunn långärmad tröja och tänkte: Nu tar jag en långpromenad i det fina vädret. Kanon! Men vad händer? Jo... Det bli storm, och det slutar med att jag fick gå de sista 3-4 kilometerna hem i spöregn och vindar som höll på att dra ner mig i diket. jag fick vrida ur mina kläder när jag kom hem. det är sant.
Nu tänker jag stanna inne resten av dagen. Jag strejkar! =)

Köp mig ett par gummistölvar och ett matchande paraply och jag lovar att använda det. :P

Förresten: stövlarna på bilden kan man köpa på
http://www.brandos.se/ för 499 kr, (fri frakt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback