Skola, shopping och körskolan!

Idag började jag dagen med en sovmorgon.. Jag började skolan kl 10.20, hade svenska B, och slutade 11.25.. Efter skolan cyklade jag hem och gjorde mig en "kyckling-burgare" innehållande ½ kycklingfilé inuti ett dubbelvikt fullkornsbröd med sweet chili-sås, ketchup och sallad, (mums!)

När David kom hem från jobbet åkte vi direkt iväg till Marieberg för att stilla mitt shopping-behov. Jag hittade ett par chinos och en kort jacka på Gina Tricot, och David köpte en snygg dubbelknäppt cardigan från h&m.
Här ser ni vad vi fick med oss hem:




På hemvägen släppte David av mig vid körskolan för min första teori-lektion, som handlade om människan. Nästa tisdag är det dags igen, vilket råkar vara samma dag som min syster fyller år :( vore ju tråkigt om jag missar kalaset. Men det har jag en hel vecka att fundera på. Nu ska jag gå och ta på mig mina otroligt sköna pyjamasbyxor och njuta av min tid tillsammans med David. Han är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback