Skor, skor, skor.

Nu var det länge sen jag skrev igen.. Varför lyckas det alltid bli så? Kanske för att jag inte har något att skriva om, eller också för att jag har annat för mig.. Jag tippar på alternativ 1 :)

Men i alla fall.. Jag känner att jag skulle behöva ett jobb nu.. eller i alla fall pengarna, men då brukar ett jobb vara en bra lösning.. Jag måste köpa skor :D Det rycker i hela mig. Det var så länge sen.. David klagar alltid på att jag inte använder alla skor jag köper, och att jag måste göra det innan jag köper nya.. Så idag grävde jag fram ett par skor i garderoben som jag köpte för några månader sen (aldrig använda) och passade på att gå in dem när jag gick till Maxi and handlade ingredienser till en tacopaj.. Tummen upp för mig. Tyvärr slutade det i att jag stod under ett träd och tog skydd för 'duschen' (ja, det regnade så mycket) som sattes igång från himlen. Alltså ingen rolig upplevelse i mina nya skor.. Jag ska köpa mig ett par gummistövlar i stället. Det passar alltid i vårt regninga land.



Hmm... och förra veckan när jag var på bio och såg Sex and the City använde jag skorna som Marcos mamma köpte till mig när jag var på marknad med henne i Italien. Det kan nog vara de snyggaste skorna jag äger. Dom ska jag använda oftare. Jag lovar :)

Men nu när jag är så duktig och använder skorna kan David inte klaga längre, så nu passar jag på att kolla skor på internet. Passar på nu medans David är i kyrkan. Hittade två par på http://www.have2have.se/ som ska bli mina:

* Dom första är med lackat skinn och resår och 9 cm i klackhöjd. Reapris: 350 kr. Ordinarie: 698 kr.
* Dom andra är i syntet, också 9 cm i klakhöjd. Reapris: Bara 199 kr!! Ordinarie: 398 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback