11e december

Nu sitter jag i skolan, och ska snart ha prov i naturkunskap. Jag satt och pluggade hela dagen igår och så har jag pluggat lite idag och det känns som att det sitter nu. Fick även reda på mitt kursprov i matte B. Jag gick till min mattelärare och frågade om jag hade klarat provet. Jag sa direkt till honom att jag var 98% säker på att jag inte hade klarat det. Då sa han: det känns alltså som ett mirakel om du har klarat det? Herregud! Det har skett ett mirakel!

Jag hade klarat det!! Godkänt-nivån var 13 poäng, och jag hade 14 poäng. Nu är det slut på matten för min del! Äntligen :D

Kommentarer
Postat av: Anders

Härligt, det är gött när man tror att man inte klarat det och sen får reda på att man faktiskt klarat det :P nej matte är ingen höjdare.

2008-12-11 @ 16:49:48
Postat av: emma

Ja det är verkligen hur skönt som helst! Jag hade ju ställt in mig på att jag inte hade klart det, och räknade med att ha matte på vårterminen också, men nu slipper jag det! :D

2008-12-11 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback