1a december

Julen närmar sig med stora steg, och jag har lyckats blivit sjuk igen. Det kom helt plötsligt igår när jag var på dansen, och när jag kom hem kunde jag inte göra annat än att lägga mig i sängen. Jag kunde inte ens ta mig upp för att borsta tänderna, och då är jag en sådan människa som alltid borstar tänderna hur trött eller sjuk jag än är, men det gick inte. Jag låg bara och frös och skakade, trots en varm velour-dress, 2 duntäcken och ett överkast. Sedan dess har jag tillbringat den mesta tiden i sängen. Har jag varit upp för att äta lite och gå på toa, men det är allt.

Jag har verligen inte tid att vara sjuk! Det här veckan ska jag hinna hjälpa bror att plugga körkortsteori, hjälpa syster att baka lussebullar, åka till marieberg och köpa lite saker till dansavslutningen, köpa tyg till danskläder, sy danskläder, åka till Göteborg med skolan, ha prov i religion, färga ögonfransar och ögonbryn, träna body balance på Njoy, för att sedan avsluta veckan med 3 dansshower under 2 dagar. Som sagt - jag har inte tid att vara sjuk. Det här är frustrerande.


Kommentarer
Postat av: sara

hejhej kolla gärna in min och min kompis blogg;)

Postat av: Jennifer

HAHA, jag läste fort som fan i början och tyckte du hade skrivit: Julen närmar sig med torra steg.

haha och alla vet väll hur jag tänker :D torr :D

2008-12-11 @ 18:47:43
URL: http://jeffaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback