3e december

Jag börjar känna mig piggare nu, men jag kan inte påstå att jag är frisk. nej nej. Jag har i alla fall bestämt mig att gå till skolan imorgon, med tanke på att jag missar så mycket när jag är hemma. Dessutom har jag ett prov i religion som ska göras imorgon, och det känns dumt att skjuta på det. Däremot tror jag inte att jag kommer vara med på dansuppvisningarna i helgen, det blir nog för mycket. Jag känner att min kropp inte kommer orka med det nu. Det är tråkigt, men det får nog bli så.

Idag har min klass varit på julmarknaden på Liseberg, och jag blev jätteledsen för att jag missade det. Men nu är det ju så att jag har världens underbaraste pojkvän som kom med idén att han och jag kan åka till Göteborg helgen innan julafton, och sova på hotell en natt där och sen gå på julmarknaden! :) Så igår när han kom hem från jobbet bokade vi ett rum på Gothia Towers. =) samma hotell som vi förlovade oss på!



Nej, nu ska jag återgå till mitt pluggande! Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men du ska vara glad att du har en sån snäll pojkvän då :) Du missar ju inget för ni ska ju dit tillsammans :D Blir det bröllop denna gången eller? ;) Haha

Postat av: Emma

Jaa, han är snäll och bra =) Haha, nej! Inte vad jag vet iaf ;) haha

2008-12-05 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback