5e december

Nu är jag i skolan. Mamma och pappa är i London. Vilken skillnad va?! Men jag ska inte sitta här och vara avundsjuk, eftersom att de är värda en resa tillsammans bara de två. Plus de andra anställda på mammas jobb då. Det är mammas jobb som har bjudit alla sina anställda (+respektive) på en julresa till London över helgen! Jobbet står för resan till flygplatsen, flyget, hotell m.m. (någon teater eller konsert tror jag att det var också) Dessutom har de mycket egen tid som de får spendera hur de vill. Mamma och pappa + några till har bokat fotbollsbiljetter vet jag. 

Nog om det. Jag sitter helt ensam i grupprummet i skolan nu. Jag hade precis tänkt gå hem när jag sprang på min mattelärare som sa att vi har lektion snart. Det hade jag missat. Vad  jag också hade missat var att vi har slutprov i matte B på måndag!! Nu vet jag vad som väntar mig i helgen!

Idag när jag slutat skolan ska jag hjälpa syster att baka lussebullar i massor! Vi måste ha dem till glöggpartyt som Anna och Samir ska ha i helgen, och tills vi åker upp till fjällen nästa helg. Min mormor fyller nämligen 90år den 13e december, så vi ska upp och fira henne!

Nu ska jag göra klart en natur-uppgift. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anders

Generöst jobb! Ja dom förtjänar nog en stund tillsammans :) 90 ÅR? shitt.. vilken stålmormor hehe :P

2008-12-05 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback