DKNY red delicious


Den här parfymen har jag viljat ha jättelänge, och nu kan jag tacka David så mycket för att jag har fått den! =) Mmm, den doftar underbart. Tack så hemskt mycket!!

Måste berätta om julklappsleken vi körde hemma på julafton också. Alla tog med sig två julklappar, en bra och en dålig. alla var inpackade, så man visste inte vad man spelade om, eller vem de var ifrån. Sen la vi alla julklappar på borden och slog tärning om dem. Sen fick vi bråka lite om dem innan tiden tog slut. Då var det dags att öppna.

Jag fick ett tomt dvd-fodral, en kastrullvämare och två uppblåsbara SUMO-DRÄKTER. Hahaha. Som jag skrattade när jag fick på mig den dräkten. Den såg ut som att jag hade ätit lite för mycket julmat :P

Vi körde den här leken hemma för några år sen också, så jag kom och tänka på det till den här julen. Det blev en hel del skratt kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback