En busig del av Emma!

För någon vecka sen fick jag höra av min granne Petter att han hade huggit en alldeles egen gran till mig och David för att ha i lägenheten. Jag blev självklart överlycklig! Han vet hur viktigt jag tycker att det är med julgran, så han har alltid fixat en till mig att ha hemma hos mamma och pappa.

När jag berättade det för david blev han inte alls lika glad.
- Det kommer inte in någon julgran i min lägenhet!!
- Snälla! *tittar på honom med valpögon*
- Nej!!

Hepp. Jaja. Jag var i alla fall glad att jag hade fått in 2 julstjärnor och 2 ljusstakar + en julgardin som jag satte upp när han var på jobbet en kväll.

Igår fick min syster en jättebra idé! Alltså en riktigt lysande idé! Lyssna här:

Precis efter att David hade åkt till jobbet idag kom Anna och hämtade upp mig. Vi åkte till Maxi och inhandlade julgransbelysning, glitter, kulor och en stjärna. Så nu står granen här i vardagsrummet! Så fin! Nu hoppas jag bara att David inte blir arg =)

Kommentarer
Postat av: Anders

Håller med David jag. Men måste medge att det var roligt att ni tog in och klädde granen i alla fall :)



Känner jag David rätt så skulle han nog vilja pissa på granen och slänge ut den från balkongen :P

2008-12-18 @ 19:00:25
Postat av: emma

Hahaha. Det tror jag också! Och det ska bli kul att se hans min när han kommer hem ;)

2008-12-18 @ 19:40:26
Postat av: Anders

Ta kort på honom när han ser den :P haha..

2008-12-18 @ 20:25:19
Postat av: David

OMG! alltid ska hon smyga in med något när jag jobbar kväll. är ständigt oroligt under mina kvällsveckor nu för tiden! :S

2008-12-18 @ 23:35:15
Postat av: Alina

Godnatt! :)

Postat av: emma

Haha! du kommer aldrig mer vilja jobba kväll ;)

2008-12-19 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback