Första dagen på jullovet!

Och det känns bra. Granen står kvar på sin plats, och David är inte alls arg =) Så det var en bra idé syster kom med. Idag har jag fullt upp, ingen vila här inte! Klockan 12 har jag tvättid, och det är mycket som ska tvättas, så det blir många vändor ner till tvättstugan i källaren. jag får väl se det som ett träningspass.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Raz, för Anna och Samir ska ha julbord för några av sina kunder. Eftersom att David jobbar kväll så blir det bara jag som ska dit. Men det ska bli mysigt. Lek och bus, och sen blir det väl någon barnfilm innan Raz ska sova.

Däremellan måste jag hinna packa också, eftersom jag och David drar till Götebog i morgon bitti!

Nee, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha det bra =)

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja just ja, ni skolelever har ju jullov :P gött för er.

2008-12-19 @ 17:35:56
Postat av: Cecilia

eller hur! Snacka om djurmisshandel hahaha. Undrar om någon verkligen går med sånt på sina hundar?

Hoppas att har haft en fin dag hittils sötnos!

Kram :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback