Godnatt!

Nu har jag gått och lagt mig, och har datorn i knät. David jobbar kväll den här veckan, så han kommer inte hem förens om 1 timme ungefär. Som tur är har Linda varit här och gjort mig sällskap ikväll. Hon hämtade upp mig förut, så åkte vi till maxi och handlade lite mat, lite popcorn och lite julmust, och sen blev det några avsnitt av sex and the city =)

Börjar bli riktigt trött nu, så det är väl dags att sova. Jag har varit väldigt trött de senaste dagarna, och det beror nog på stressen i skolan. Det är så mycket som ska bli gjort nu de sista dagarna. Som tur är är det bara två dagar kvar i skolan innnan jul, och sen blir det över en månads ledighet för mig!

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback