Gratismode.se

Som de flesta vet finns det mycket olika gratissidor på nätet. Jag har själv provat några, men har gett upp efter ett tag. Men nu har jag hittat en favorit: gratismode.se! Det är mycket lättare att samla ihop poäng än på de anda sidorna, och man behöver inte lika mycket poäng för att kunna växla in mot presentkort.

Sidan går till såhär: när man har registrerat sig kan man ta del av olika erjudanden för att samla poäng. Det kan röra sig om att vara med i underökningar, eller bara klicka in på en sida och kolla runt lite. Man kan även samla poäng genom att värva vänner.

Dessa poäng kan man sedan växla in mot presentkort i massa olika välkända butiker, t ex h&m, gina tricot, siba, lagerhouse m.m.

- Du får 50p för varje aktiv medlem du värvar (dvs som samlar på sig 100p) och 4p vid själva värvningen.
- Du får 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bilddagbok (20+20)

Förhoppningsvis har jag snart så pass mycket poäng att jag kan växla in ett presentkort på nelly.com!

Låter det intressant? Klicka här för att registrera dig! Det är naturligtvis gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback