Jag fick världen i ett stort paket!

Nu är julen över. Vi hade en riktigt mysig jul med familjen med god mat och utan julklappar. Vem har sagt att man behöver det? Eller ja, man kan säga att vi fick våra julklappar för ett tag sen. En helt fantastisk julklapp om jag får säga det: Världen.

Den 8.e januari åker jag, mamma, pappa, Malin (min barndomsvän), Pia och Morgan (hennes föräldrar/mina föräldrars vänner) ut på en spännande resa. Vi flyger från Arlanda tidigt på morgonen, och mellanlandar sedan på Newark (New Jersey). Därifrån flyger vi vidare till Miami! :D

Vi kommer att stanna i Miami Beach i 4 dagar, innan vi går ombord på  NCLs Pearl. Från Miami kommer vi att kryssa till Bahamas, Honduras, Beliz och Mexico! :D


Norweigan Pearl

För att det inte ska vara synd om pojkarna (bröderna + david) skickar mamma och pappa dem på en långweekend i New York!

- Bara 12 dagar kvar nu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback