Ny dator!

När jag satte mig vid min bärbara dator i söndags såg jag att strömsladden hade gått sönder. Igen. För 3.e gången faktiskt. En sån sladd kostar runt 800kr, så istället för att köpa en ny igen la jag på ca 1000kr och köpte en ny dator istället. :P Det blev en vit asus eee 900. Jag har viljat ha en sån i rosa jättelänge, men eftersom den inte finns i Sverige blev det en vit. Vi har inte fått igång det trådlösa internet än, men det ska väl ordna sig det också.

Jag är i alla fall nöjd med min nya dator. Vi köpte till en sladd så att vi kan ladda den i bilen också. Det bli ju perfekt när vi ska upp till fjällen på fredag,och till Göteborg nästa helg. =)

Måste erkänna att vi var lite galna dagen denna dator blev inköpt. (Jag och David köpte en varsin) :P Jag en vit, och David en svart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback