Ljuva fjällen!

Snart ska jag börja packa för vår minisemester i helgen. Vi ska åka upp till fjällen till mormor eftersom att hon fyller 90år på lördag! Det ska bli riktigt skönt att komma dit, det var så länge sen nu. Jag har faktiskt inte varit där sen i påskas. Det ska bli så kul att komma dit och leka i snön. Det är ju visserligen snö här också nu, men inte alls på samma sätt. När vi kommer dit blir alla som barn igen.

Jag brukar tycka att det är så skönt med tystnaden när man kommer dit, men den lär jag inte höra så mycket av den här gången eftersom vi blir så många där. Vi åker hela familjen, plus att mina kusiner kommer att vara där också.


Såhär såg det ut sist vi var i fjällen! David och Erik är lika som bär =)

Kommentarer
Postat av: Anders

Hårda grabbar det där!

2008-12-12 @ 05:41:12
Postat av: emma

oohja! :)

2008-12-14 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback