Sol och bad-dag

Jag började dagen med att vakna klockan 6, sen åt jag frukost och cyklade hem till Anna och Samir. De skulle iväg och jobba några timmar, så jag skulle vara barnvakt.. men lilla räzz låg och sov, så jag la mig i soffan och somnade där runt klockan 7. Halv 10 vaknade jag av att Samir kom hem :P Han tyckte nog att vi var sömntutor, så han väckte mig, sen gick han in till Rasmus, drog upp persiennen och skreK: "TITTA RASMUS!!!, DET STÅR EN GIRAFF I TRÄDGÅRDEN!" Rasmus var uppe ur sängen och framme vid fönstret på mindre än 1 sekund. Då sa Samir: "Jag bara skojade Rasmus, men nu är du vaken".

När Anna också hade kommit hem drog vi mot Hargebadet. Men tyvärr fick de som skulle med oss (kompis till räzz + föräldrar) fel på bilen halvvägs dit, så vi fick vända hem igen. Som tur är har Anna och Samir pool hemma, så vi åkte dit och badade, solade och hade picknick där i stället :)

Nu sitter jag hemma.. David är och jobbar. Stackarn jobbar kväll denna vecka, så han slutar kl 23. Men som tur är är jag inte helt ensam. Jag har ju sushi att prata med. Han har börjat bli väldigt social :D


Våran egna lilla världens sötaste Sushi :)

Kommentarer
Postat av: pauline

haha "han har börjat bli väldigt social" =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback