Tisdag:

I går och idag har jag jobbat på NEH. Jag trodde att jag skulle kunna vara hemma och packa och så imorgon, men Anneli ringde för någon timme sen och frågade om jag kunde jobba i morgon också, för det hade kommit typ 500 t-shirtar som ska vikas och plastas, så det ska jag fixa imorgon.. Jobbigt. Men man får ju pengar :) Så jag får packa när jag kommer hem imorgon kväll. För på fredag åker vi till Norrköping och kommer hem på söndag, och sen på måndag så vi ju :D

Har lite problem men vad jag ska packa ner. Det jobbigaste är bikinis och skor. Sist jag var i Italien hade jag med mig 14 st bikinisar:) en till varje dag...men så många blir det nog inte nu... Men jag hade bara med typ 4 par skor. Köpte iof 5 par där också:) Men den gången åkte vi bil dit, så då kunde man nästan ha hur mkt packning man ville. Det går inte nu :( Jaja. Mitt problem, ska inte sitta här och fundilura på det..

Snart ska jag gå och lägga mig, det blir en lång dag imorgon... men på torsdag ska jag iaf inte jobba. Då ska jag till skönhetsinstitutet, som det så fint heter, och vaxa och färga mina ögonbryn och fransar... det var flera månader sen jag gjorde det sist nu... Nu ska jag städa köket, och sen ska jag gå och lägga mig. Kanske måla naglarna innan :)  lite "emma-tid"  ;) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: daviid

emma jobbar och står i. så snart så är jag ekonomisk oberoende ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback