Onsdag

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Däremot har jag lust att göra det. Är själv hemma, för David jobbar kväll, så jag måste ju sysselsätta mig med någonting, i alla fall tills ipoden är laddad så att jag kan ge mig av till viaspåret och springa en runda :D Det var ganska länge sen nu, och jag känner att jag behöver det :)

Nu fick jag en idé :D Jag kan lägga upp lite bilder som jag har tigit de senaste veckorna i en fin kompott! Bilder från Lindan student, spaparty, nationaldagen och en lördag med trevligt besök i Träntorp :D



Mååånga bilder blev det.. och några suddiga där emot slutet, men det får man leva med :)

Annars då? Idag hade vi fotbollsturnering i skolan. Jag var dock inte med och spelade, (att spela fotboll är inte min grej), men jag och mina kära vänner satt där i regnet och hejade på vår klass, med plakat och tutor som vår lärare hade fixat ;) Måste dock erkänna att jag inte vet hur det slutade. Det blev alldeles för kallt att sitta kvar, med tanke på att det spöregnade, och vi inte hade med oss något paraply :/ men men... Imorgon är det iaf skolavslutning, och sen sommarlov, yey :) Det är efterlängtat. Snart åker ju jag och David till Italien i 2 veckor :D Längtar som tusan till det! :D Och midsommar ska vi fira i Sundsvall med John och Maja, det blir nog också kanon :D Vilken liv man lever :D

Näää, nu har ipoden tillräckligt med batteri för att hålla  en runda. Men ha det så bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback