Rubrik

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen. Det är lätt att det blir så.. Idag har jag varit i skolan en stund. En kort stund faktiskt. Åkte dit vid 9 och åkte hem halv 11. Däremellan gjorde jag ingenting. Jag behövde inte vara i skolan egentligen, för jag har redan gjort klart allt. Däremot är det alltid trevligt att träffa sina vänner. Därför åkte jag dit :D Nu är det bara tre dagar kvar i skolan innan sommarlovet. :D

Nu sitter jag själv här i lägenheten, David jobbar kväll den här veckan. Men mamma kanske kommer hit sen och kollar på O.C med mig.. Hon gillar faktiskt den serien. Jag tvingade henne att kolla på första avsnittet för ett tag sen, och nu är hon nog fast (även om hon inte vill erkänna det själv :P).. Om jag inte minns fel är vi på 17.e avsnittet, så vi har en lång väg kvar till slutet. Jag och David har bara två avsnitt kvar på sista säsongen.. Nöördar är vi allihopa :) Tur att det finns gossip girl och ugly betty sen..


Men nu kan jag inte sitta här inne längre, det är alldeles för fint väder ute. Jag kanske skriver senare igen! :)

Kommentarer
Postat av: pauline

Gossip Girl är världens bästa! =) Har setthela första säsongen nu, hihi. xoxo

Postat av: emma

Jaaa, det är jättebra :D Jag har bara något avsnitt kvar på första säsongen, sen är det bara att vänta på att den andra ska komma :D haha "xoxo"

2008-06-09 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback