Tisdag

Så. Nu kan jag skriva igen.
Den här veckan har jag påsklov, och just nu väldigt lite att göra... Men igår kom vi i alla fall hem ifrån fjällen. Måste säga att vi hade grymt kul.. Det blev massor med bus i snön, och alla blev som barn igen :P Dessutom så åkte jag, David och Erik till Fjätervålen en dag och åkte slalom.. Det var första gången i Davids liv som har stod på ett par skidor. Men han klarade det riktigt bra :D Han var grym :D Så till nästa år ska vi och Anna och Samir åka upp och kanske hyra en stuga någonstans och bara åka massa :D

image1

Nu hade jag tänkt kolla på ett avsnitt av House, och sen ska jag städa på mitt rum... wiiho.  :/


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback