Helgen

I helgen har det blivit mycket sol och bad. I fredas var det bara jag och pappa hemma i Älvesta, David jobbade. Så vi åkte till Plantagen och köpe solstolar till altenen, och solade tills David kom hem. Då grillade vi jättegott kött, och sen blev vi bjudna över till grannen :)

I Lördags så började vi dagen i Älvesta och solade. Sen åkte vi till Träntorp och grillade med massa folk:) Det var trevligt. Och lilla söta Elnah var där :D Åhhh, henne vill man bara ta och springa iväg med och aldrig mer komma tillbaka :) Eller nej, förlåt Aram och Frida, jag ska inte göra det...

Igår blev det en heldag i Älvesta igen med mamma, pappa och Micke. Sol och bad även denna dag, och på kvällen grillade vi köttfärsspett med klyftpotatis till.. Jag bara älskar sommaren :D

Här kommer lite bilder ifrån helgen:


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Va mysigt ni verkar ha de :)Massa sol pool å barn.. Jag har bara sol å barn men de e najs ändå :P
Ha de götti allihopa.. Kram

2008-05-13 @ 18:14:29
Postat av: emma

Ja just det.. Familjen du är hos har fått ett till barn va? :D

2008-05-14 @ 14:14:23
Postat av: Mathilda

Ja de har vi fått.. Hon är 3 veckor nu.. Assöt.. Henne vill man också gärna kidnappa.. Marie, heter hon. Me en betoning på e i slutet.. Som om de fanns några andra e´n att betona på:P hihi
Men snart ser man dom inte mer.. Jag flyttar hem om en och en halv vecka.. Blir nog lite konstigt..
See you.. Ha de

2008-05-15 @ 13:31:13
Postat av: emma

naaaw, vad gulligt :D Okej, ska du inte vara där något mer sen? Nej just det, du skulle jobbat någonstans på västkusten i sommar va? Om jag inte minns helt fel?:)

2008-05-15 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback