Ännu ett besök hos tandläkaren

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera här den senaste tiden, men jag har helt enkelt haft annat för mig. Just nu sitter jag i skolan med Sandra och Louise.

Idag slutar jag vid tre, och sen ska jag gå direkt till tandläkaren, (igen). Jag var där förra veckan och lagade en tand som inte blev klar. Sen var jag där i lördags och lagade en annan tand. Den första jag lagade är fortfarande inte klar, utan jag ska ha den tillfälliga lagningen i ca 3 månader till, så att svullnaden där nerverna sitter ska lägga sig innan de kan laga klart. Jag förstår ingenting, men min tandläkare sa något i den stilen. Personligen är jag bara rädd. Jag har alltid varit rädd för tandläkaren.

Jag vet inte riktigt varför jag ska dit idag egentligen. Men de ringde igår och frågade om jag kunde komma in idag så att de kan undersöka alla mina tänder.

Jag vill inte...jag vill inte..jag vill inte. Men som mamma säger till mig: det finns värre saker.
Visst finns de det, men just precis när man ligger i den där stolen känns det inte som det.


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja det är ingen höjdare att vara på tandläkarbesök. Tänk alla verktyg som varit i allas munnar! ursch.

2008-11-25 @ 20:23:54
Postat av: davidw

jag ska till tandläkaren på tisdag. dock nån privat turktandläkare. men hoppas han är bra trots det billiga prise :P

2008-11-26 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback