APU

Idag började jag min APU på Cubus. Jag var där i 2 veckor i mars också, så jag kunde börja jobba direkt när jag kom dit, och visste ungefär vad som skulle göras. Den här gången valde jag att placera mig på barnavdelningen. Sist var jag på dam. Men jag bara älskar att plocka upp alla de där små söta barnkläderna!  Nu på hösten har jag 2 veckors APU, och på våren har jag 8 veckor. Jag får se om jag får vara på Cubus då också. Jag gillar butiken, och personalen där.



Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Micke är här också. De kollar på hockey, förståss. Jag ska nog gå in och titta lite snart också, om jag orkar gå härifrån. För övrigt kom jag precis från symaskinen, har sytt ett fodral till min lilla rosa hårddisk. Självklart blev fodralet också rosa :)

Nu tog visst matchen slut på tv, då kan jag gå in dit och vara social!

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha ja man måste vara rädd om hårddisken! Och extra rädd om den är rosa! :P

2008-11-03 @ 21:30:11
Postat av: Emma

Ja, det är klart att man måste vara! Den är rosa och värdefull ;)

2008-11-04 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback