Min matlust är borta för all framtid!

Jag har inte varit på skolan på 3 veckor nu. Hade först höstlov, och sedan 2 veckors praktik. Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen. Känner mig dock inte så lockad.

Det brukar aldrig vara någon bra mat i skolan, så jag brukar nöja mig med en skål med fil och FLINGOR. Jag säger bara: aldrig mer.


Ett repotage från min skola, från NA, i måndags:

BILD: AP Photo/Tom Gannam

Skolelever hittade död mus i flingorna

 ALLMÄNT/KUMLA Publicerad: 2008-11-10 12:38

När eleverna på John Norlander-gymnasiet skulle äta frukost i förmiddags upptäckte någon plötsligt att det låg en mus bland flingorna.


Kommentarer
Postat av: Anders

Du får matprotestera. Typ sitt vid köksbordet och se svulten ut och sen typ ha en t-shirt/linne där det står "maten smakar skit" då kanske rektorn ser det och gör någonting åt det?! :P

2008-11-17 @ 05:44:42
Postat av: emma

Haha, vilken jättebra idé Anders! Den måste jag prova ;)

2008-11-17 @ 13:30:54
Postat av: Anders

ja verkligen en jätte bra idé, värd att testas :P

2008-11-17 @ 16:46:02
Postat av: Jessica

Fy va dålig skolan har blivit vafan man kan ju inte hitta en död mus i flingorna och va sa mat tanterna då?:O

Postat av: emma

Jag vet faktiskt inte. Vi var ute på praktik när det hände..men visst är det sjuk?

2008-11-25 @ 13:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback