Bärbar hårddisk

Här om dagen sa pappa att han skulla köpa mig en bärbar hårddisk där jag kan spara alla mina viktiga saker...
-Jag vill ha en rosa! var jag naturligtvis snabb att svara.
-Mm visst, sa pappa. Jag kan köpa din en sprayburk med färg, så kan du färga den rosa själv.

I går var pappa och handlade, och självklart hade han hittat en rosa hårddisk. Dock bara med 160GB minne.
-Jag ska köpa en riktigt till dig någon gång, men jag var bara tvungen att köpa den där till dig när jag såg den.

Haha. Du är ju bara för söt pappa =)

  

Kommentarer
Postat av: Annica

naaw. vad gullig :D

Postat av: Anders

Snygg ju! jag funderar på att köpa en rosa bärbar dator faktiskt. Bra märke på den du har i alla fall :P

2008-10-11 @ 19:14:54
Postat av: amanda

Ohh, jag älskar rosa!!!

2008-10-12 @ 21:00:07
Postat av: Emma

Annica: Mmh, det tycker jag också :D



Anders: Haha, du? En rosa dator? Det tror jag inte på ;) Däremot vill jag ha en rosa dator. En sån där liten asus eee!



Amanda: Jag älskar också rosa! En underbart vacker färg! :D

2008-10-13 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback