En torsdag.

Hemma idag också. Känner mig hängig. Finns det något värre än att vara hemma sjuk, rastlös som aldrig förr, men ändå inte orka göra någonting? Ja, självklart finns det det, men det är jobbigt.

Jag måste i alla fall orka pallra mig iväg till posten och skicka iväg ett paket, och sen vidare till ica för att köpa något att stoppa i magen. Jag har inte ätit frukost än, för det finns inte så mycket att äta här just nu. Jag måste köpa lite bröd. Och mjölk. Ingen riktig frukost utan mjölk.

För övrigt måste jag nog ta tag i lite skolarbeten idag. Det mesta som vi håller på med i skolan nu ska vara klart och inlämnat i morgon. Nästa vecka har vi höstlov, och efter det har vi praktik i 2 veckor. Som jag skrev för någon dag sen så har jag fixat praktikplats på Cubus i Örebro.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag försöka ta tag i den här dagen!
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: My

Hej du! Besök gärna min miljöblogg och kolla in mina inlägg som kommer ge dig en inblick i vad jag tycker och vad som händer i världen, sådant du kanske inte visste om. ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback