Friluftsdag och choklad

Idag har jag haft friluftsdag med 'Idrott B-gruppen'. Vi har varit på ett ställe ute i kvarntorp som heter Äppellunden där vi gjorde massa samarbetsövningar i grupper. Jag hade en jättebra grupp, och vi hade verkligen kul. 2 stycken i min klass plurrade ner i vattnet, det var också kul ;) Jag klarade mig som tur var.

Det första vi gjorde när vi kom dit var att vi skulle ställa oss i en stor ring tillsammans, och sen skulle man berätta en och en vad man hade för förväntningar på dagen. Självklart skulle man börja med: "Hej, jag heter Emma", "Hej Emma". Sen sa man vad man tyckte och avslutade med "tack!" "tack, Emma!"

Imorgon är det fredag. Då ska jag träffa Linda. När hon var på Liseberg förra helgen vann hon 6kg marabou-choklad. Muuhaha.. Hon och jag ska bli två små söta chokladbollar imorgon =)


Lindas choklad :P

Kommentarer
Postat av: Davidw

det där ser för gott ut för att vara sant.

2008-10-02 @ 21:03:42
Postat av: Emma

Haha. Om du har tur kanske du kan få smaka lite ;) Men det är inte säkert att det räcker. Jag menar, det är ju bara 6kg :) puss!

2008-10-02 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback