Måndag

Då var det måndag igen, och jag har precis kommit hem ifrån stan.. Idag började jag skolan klockan 8; hade matte B, Arbetsmiljö och säkerhet och sen idrott. Efter idrotten åkte jag, Jennifer och Annica in till stan och käkade lunch på La Baugette, och sen gick vi i lite affärer. Jag köpte ett linne, ett par örhängen och en mascara.

 

Det vär nästan så att den där himla oturen var med mig idag också, men den lilla turen jag har med mig ibland hann före och räddade mig. När jag var inne på Gina och provade ett linne glömde jag min lilla påse med mascaran i, och jag kom på det ca 1 timme senare. När jag sprang tillbaka till Gina för att se om den fanns kvar i provhytten gick larmet i butiken. Då satt larmet kvar på linnet som jag precis hade köpt på ett annat ställe. När jag kunde visa upp kvittot på linnet tog hon bort larmet åt mig. Och mascaran hängde så fint kvar där inne =)

 

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.. Mamma och pappa köpte en crosstrainer förra veckan, så jag ska träna på den.. Dessutom köpte jag och mamma en varsin skräddarsydd klänning på Tradera för någon dag sen, så vi ska ta och mäta oss lite, så att jag kan skicka in måtten =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Annica

du har mig att tacka lite för att jag hittade din mascara ;) haah

Postat av: Emma

Mmmh, det tackar jag för Annica! :D

2008-10-14 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback