Hemska hajar!

I går gick jag och David hem till Erik (min bror) en stund för att kolla in hans hajar och lite så. Och ja, han har skaffat sig hajar. Han tänker inte alls på sin lilla "lillasyster-pyttesyster"s hälsa. För er som inte vet det är jag livrädd för hajar. Men jag går framåt i utveckligen och kan nu kolla på Eriks hajar. Jag vågar dock inte gå för nära glaset. Det är i alla fall ett stort steg för mig att ens våga kolla på dem. Men men. För några dagar sen hade han 6 st hajar. Men nu har han bara 5.
Kolla in filmen. Det är nästan (men bara nästan) så att jag tycker synd om den lille.



Kommentarer
Postat av: Anders

Det där tänker jag anmäla till djurskyddsnämnden! FY VAD ELAKT, stackars fisk haha :P

2008-10-30 @ 16:44:33
Postat av: Emma

Haha :D Ja, det är jätte elakt. Med vad ska man göra? Han var ju hungrig.. Det är inte lätt att vara liten!

2008-10-30 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback