Körlektion och skolarbeten

Idag hade jag min första körlektion på körskolan. Det gick jättebra och hon trodde inte att jag skulle behöva så många lektioner som det såg ut nu. Det känns bra. Jag ska in och boka en ny tid på onsdag när jag har fått mitt nya schema. Då vet jag om jag har någon lång håltimme som jag kan köra på, eller om jag börjar sent någon dag.

Mina planer för idag är att jag ska städa mitt rum, göra lite skolarbeten som jag ligger efter i. Eller jag ligger egentligen inte efter, men det ska nog vara klart snart och jag har en del att göra.. Och så hade jag tänkt att plugga lite körkortsteori.

Nu ska jag göra lite nytta här.. Jag kanske skriver mer senare. Jag måste visa mina grymma dans/mjukisbyxor som jag köpte av min danslärare igår, (eller det var hennes kompisar som sålde sånna) De är hur skönt som helst, och jag planerar att flytta in i dem. =) Ha det bra min vänner!

Kommentarer
Postat av: davidw

får jag också plats i byxorna?. -puss david

2008-10-06 @ 23:25:12
Postat av: emma

Haha, det gör du nog. De har gott om plats för oss båda =)

2008-10-07 @ 08:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback