Måndag morgon

God morgon! Jag passade på att sova ut lite idag eftersom att det är första dagen på mitt höstlov. Jag ligger fortfarande kvar i sängen med datorn i knät. Snart ska jag gå upp, och sen gå till maxi och köpa mjölk till frukosten. För övrigt kommer jag nog ha fullt upp idag. Efter frukosten ska jag cykla till älvesta och träna på crosstrainern där, det känner jag för. Mellan kl 12-17 har jag bokat tvättstugan, och sen har jag även körlektion.

Jag får hoppas att min hjärna vill sammarbeta med mig idag. Det ville den definitivt inte igår. Det blev lite jobbigt när jag var på dansen, och i 2 timmar skulle försöka komma ihåg min koreografi, och sen utföra den. Det gick en stund, men sen blev jag bara yr i huvudet och fick sätta mig pladask på golvet och kolla på istället.

Hoppas att ni får en bra dag! det ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: Daviiid <3

skönt med höstlov du.. antar jag. jag vet inte ritkigt. jobbar ju :(

2008-10-28 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback