Nu är det höst på riktigt..

Nu sitter jag i skolan med mina allt för söta vänner!

I morse när jag gick till skolan ramlade det ner ett stort orange/gult löv framför mina fötter, och då insåg jag att det är första oktober och att hösten börjar idag! Visserligen har det hållit på ett tag, men för mig börjar hösten på riktigt när oktober börjar. Jag tycker att oktober är en mysig månad. Det är fint när löven färgas, och det är sådär lagom kallt. Inte för kallt. Och så fyller jag ju år =) Just detta år fyller jag ju 18... 18. Det låter bra =)

Idag ska jag och David åka och hälsa på Anders och Lovisa hemma hos Lovisa. Och jag tänkte baka en paj och ta med dit. Inte vilken paj som helst, utan Anders favoritpaj, som jag har bjudit på en annan gång.












Kommentarer
Postat av: mathilda

Vad är de för paj då ? :P

Ja, oktober är en bra månad.. Jag fyller ju också år då :) 8 dagar efter dig:) Du 18 och jag 20.. Shit vi börjar bli stora.. Kram på dig :)

Postat av: Emma

Jaa du, ett hemligt recept som jag tyvärr inte kan avslöja ;)

Mmm, i år blir vi stooora. Grattis på oss :D Kram på dig också!

2008-10-02 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback