Så kan det gå.....

I kväll lämnade David mig här i lägenheten för att åka på firmafest på Harry's. Och sen sover han och min bror kvar i örebro hemma hos min andra bror, så jag är väldigt ensam. Problemet när man lämnar mig ensam är att jag kan bli ganska rastlös... Som tur var började ju "stjärnor på is" i kväll, så det kollade jag på. För övrigt har jag inte haft mycket att göra, så jag gick in på tradera, klickade in på kläder och "sista chansen" och fyndade 2 snygga tröjor. Huh, så kan det gå =) Båda är helt nya och kommer i obruten orginalförpackning.


Denna fick jag för 41 kr.


Och denna fick jag för 155 kr.

Jag är nöjd. Jag behöver lite tröjor nu till hösten, och jag tycket att båda är riktigt snygga, och priset kan man inte klaga på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback