Shoppingdag

Idag har jag haft en jättebra dag! I morse klockan 9 kom Linda och Jenny och hämtade mig och sen åkte vi till Norrköping för en tjejdag på stan! :D Jag hade inte så mycket pengar att handla för, men det var inte det viktiga. Det viktiga var att jag fick umgås med mina vänner, och göra någonting kul tillsammans med dem. Jenny har jag inte träffat på hur länge som helst.

Jag fick i alla fall med mig lite nya grejor hem. En svart 'teodora top' från gina tricot. En sån där med urringad rygg för er som inte vet. Jag har redan en sån i rött. Sen köpte jag en stickad kort cardigan, också från gina, och ett par tygskor från monki. Eller ja, tygskorna fick jag av min mamma. Hon tyckte att jag skulle köpa ett par nya efter att ha sett hur mina gamla såg ut!

Kan lägga in bilder imorgon, utifall någon mot alla odds skulle vara intresserad ;)


När jag kom hem från Norrköping hade David lagat förmodligen det godaste jag har ätit på väldigt väldigt länge! När jag kom hem och gick upp i trapphuset kände jag är sååå underbar mat-doft. Jag bara hoppades att det skulle komma från vår lägenhet, och det gjorde det :D David hade gjort kycklingfilé med en helt underbart god marinad, en egen smarrig currysås och pasta! Jag säger bara: MUMS!

Kommentarer
Postat av: David <3

nenenene, jag kan inte laga mat!

2008-10-28 @ 22:17:01
Postat av: emm

Då vill jag veta vem som var här jag lagade den där maten ;) muuhaha

2008-10-28 @ 22:18:16
Postat av: David

jag köpte det färdigt från spisen :P

2008-10-29 @ 14:23:27
Postat av: Anders

Ja, jag kommer ihåg att han gjort egen marinerad kyckling hemma en gång och måste faktiskt medge att han mot alla odds kan laga mat trots allt :P nedå, han är duktig! :P

2008-10-29 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback