Snooze

Jag är en av de människor som inte skulle kunna klara mig utan snooze-knappen på min mobil.
Min klocka ringde som vanligt 06.00 idag. Jag behöver absolut inte gå upp så tidigt, men jag måste ställa klockan på det för att hinna snooza minst 3 gånger. Vissa dagar blir det mer, men aldrig mindre.

I morse vaknade jag med världens huvudverk. Smart som jag är tänkte jag: Jag kanske kan snooza bort huvudverken! Vilken jättebra idé Emma! Klockan ringde:
06.00
06.09
06.18
06.27
06.36
06.45
06.54
Då insåg jag att det antagligen inte skulle fungera...så jag tog mig upp ur sängen, gick ett varv i lägenheter och insåg att det inte var någon idé att gå till skolan. Jag gick och la mig igen, och glömde stänga av alarmet. klockan 7.03 ringde det igen. Då stängde jag av det.

Nu är jag vaken, och huvudverken verkar inte vilja försvinna. Jag har i alla fall fått lite saker gjorda. Har städat lite, diskat, försökt äta och..ja, inte mycket mer än så. När David kommer hem ska vi åka till Maxi och hämta ut ett paket. Fick hem en AVI nyss när posten kom, och jag tror att det är mina nya skor från Don Donna som kommit :D

Efter det ska vi åka och hämta Rasmus på dagis, och vara med honom tills mamma kommer hem från jobbet och tar över. Då är det dansträning för mig del. Förhoppningsvis är huvudverken borta.



Mina nya, fina skor. Har visserligen inte sett dem på riktigt än, men jag hoppas att de är så fina som jag tror =)


När jag ändå visar de här skorna kan jag ju passa på att visa de som jag köpta förra veckan på Zara också. Bilden är lite dålig, men den får duga. Köpte dem för att ha ett par nya och fina när jag var på Klaras i fredags.

Jag är nöööjd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback