Tisdag

Dagen har varit bra, om man bortser från det som har hänt med Davids bil. Jag förstår verkligen inte hur man kan göra så :S Men, men, det finns ju idioter till allting idag.
Jag har iaf haft en lugn dag i skolan, fick hem min fina klänning som jag köpte förra veckan, och så har vi varit hemma hos mamma och pappa och ätit god mat. Pasta och kycklinggryta.

Morgondagen blir nog inte lika kul, jag ska nämligen till tandläkaren... Jag kan väl inte påstå att jag har tandläkarskräck, men jag kan ju heller inte påstå att jag gillar det. Jag gillar helt enkelt inte att ha någon annans fingrar i min mun. Jag antar att det finns många fler som känner likadant? Men det är bra att jag fixar mina tänder nu medans det är gratis, om 2 år kommer det att bli värre.



- 2 dagar kvar =)

Kommentarer
Postat av: davidög

jag gillar att ha dina fingrar i min mun. mohahaha..



det där med bilen, inget att tänka på.!

Postat av: emma

Haha, men du är ju lite rubbad ;) puss på dig!

2008-10-14 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback