Torsdag

Min dag började på samma jobbiga sätt som igår. Fast värre. Jag vaknade till och kollade på klockan. 07.06. Jag skulle åka med mamma kl 07.20. Fort som tusan sprang jag ner för trappan, hoppade in i duschen, ut lika fort, upp för trappan, på med kläderna och lite maskara, på med skorna och jackan, och ut till bilen! Och där slog jag mitt rekord!

Som tur var kom Annica bara en liten stund efter mig till skolan. Hon hade också försovit sig, så vi gick ner till caféet och åt frukost. Efter det gick vi upp till grupprummet och läste 'alla barnen-historier'. Och där vände min dag till det bättre. Vi skrattade så att tårarna sprutade! Tack min vän =)

Snart är det dags för lunch. Nu när de bygger om vår matsal äter vi på restaurang Sjösidan vid Kumlasjön. Gött!


Kommentarer
Postat av: Davidw

jamen då går du ju nästan förbi mig varje dag. att du inte har kommit och gett mig en puss på kinden är är för mig en stor gåta!

2008-10-09 @ 11:25:43
Postat av: emma

Näää, jag åker buss =) och bussen har ingen stopp-för-puss-på-david-knapp.

2008-10-09 @ 11:32:42
Postat av: Bussjåføren i Oslo

Slike stoppeknappar har vi i Norge. Men her kallar vi dem før STOPP-FØR-PUSS-PÅ-OLE-KNAPP!

2008-10-09 @ 23:15:00
Postat av: Anders

Inte kul det där när man tittar på klockan när man vaknat för sent. Hände mig nyligen, vaknade 10 minuter innan min arbetskamrat skulle hämta mig, hann bara slänga i mig youghurt och packa påsen och dra i stort sett. haha :P

2008-10-10 @ 20:26:52
Postat av: Anonym

FY hatar att försova mig, trevlig helg.

Postat av: Emma

Anders: Nej, det är inte roligt det där. För det första får man en chock när man vaknar och ser klockan, och sen blir man helt överpigg så man glömmer bort vad man heter och ja, usch, usch.. Men det är ganska cool hur snabbt man kan bli klar om man bara måste :P

2008-10-11 @ 14:04:48
Postat av: Anonym

Jag vet,hon är grym på att sy :-D Trevlig lördag.

2008-10-11 @ 14:40:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback