Linda

Som jag skrev skulle jag och Linda äta massa cholkad igår. Jag åt 4 rutor, sen gick det inte i någon mer på hela kvällen. Så så var det med det. Men vi hade det jättemysigt. Vi kollade på film och pratade gamla minnen. Linda är en sån där vän som jag tror att alla vill ha. Vi ses inte så särskilt ofta egentligen, men jag vet ändå att hon alltid finns där för mig när jag behöver henne. Och jag finns för henne. När vi blev vänner för några år sedan gick allting väldigt fort. För hon gick i min brors klass, och de var kompisar. En dag när jag var ute i trädgården kom de och cyklade tillsammans och stannade och pratade med mig. Senare på kvällen kom hon förbi igen när jag var ute och frågade om hon kunde få komma in och kolla på mitt rum. Jag tror att hon var kvar i 4 timmar. Efter det träffades vi nästan varje dag. Och jag har alltid kunnat lita på henne. Som sagt: en riktig vän.

Vänner är något man ska vara rädd om, och ta vara på. Som man brukar säga: vänner växer inte på träd.

Kommentarer
Postat av: Linda

Utan dig skulle jag aldrig vara den jag är idag :) du kommer alltid vara en del av mitt liv :) min lilla skyddsängel <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback