Sjuker

Har dragit på mig en jobbig förkylning som hindrar mig från att jobba idag. Orkar inte göra så mycket annat, så datorn är min vän nu medan David är ute i huset och målar tak. Om ni undrar över hur det går med renoveringen så vet jag inte riktigt... De senaste veckorna har jag jobbar nästan varje dag, och då slutat kl 19 eller 20 på kvällen, så jag har inte varit där så mycket. Däremot vet jag att det är väldigt mycket kvar att göra, och att vi ska flytta in om en månad. Stressigt, javisst.

Idag ska jag i alla fall ta det lugnt och vila, men jag har bestämt mig för att vara pigg och kry imorgon så att jag också kan hjälpa till i huset. Just nu fördriver jag tiden med att kolla igenom gamla semesterbilder på pappas dator (alltid lika roligt), och snart ska jag nog sätta på en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback