2009

Ja. Nu är 2009 här, och helt plötsligt är det januari igen. Jag har funderat lite på vad jag har gjort det senaste året, och det mesta har väl varit bra måste jag säga! =)

Måste få sammanfatta året som har gått. Jag ser positivt och hoppar över de negetiva grejorna, och satsar på de positiva istället.


Bilden säger väl allt? :) 29/2-2008


En rolig dag i backen med Erik och David. Det var första gången för David, vilket gjorde det ännu roligare. Men han var faktiskt riktigt duktig. Nu vill jag åka igen! Har ju köpt ett par nya skidor som jag inte har fått prova än..


Från vinter till sommar. Visst hände det säkert mycket där emellan, men inget som verkar ha fastnat på bild. I år ska jag försöka ta lite mer kort när jag gör saker.. Jag har varit väldigt dålig på det..
Men i alla fall: Resan till Italien! Det var ett äventyr och en resa jag kommer att minnas. Det var kul att få uppleva både norra och södra Italien på en och samma resa. Men det kändes nästan som två helt olika land.


Vi fortsätter med resan till Göteborg. Det var en väldigt rolig resa med tanke på att vi åkte hela familjen. Jag, David, mamma, pappa, Erik, Micke, Adde, Anna, Samir och Rasmus. Vi åkte dit med en husvagn, en husbil och hyrde en stuga på campingen. En mysig resa med god mat, familjen och en tur till Liseberg.


Jag fyllde 18 år! En stor dag. Firade dagen tillsammans med min familj, och med vännerna några dagar senare.




Vad vore man utan sina vänner? Jag har haft många trevliga dagar, både i skolan, och utanför skolan med dessa tjejer. En riktigt tjejkväll med skatt tills man får ont i magen är ett måste!


Lilla söta Elnah. Året har gett oss många trevliga stunder med Davids underbara familj!


Sen blev det helt plötsligt jul! Här står jag och bakar lussebullar hemma hos Anna och Samir! Julstämning på hög nivå. Måste även nämna att bullarna blev riktigt goda! ;)


Jag har skaffat mig en ny dator som jag är väldigt nöjd med. Det är alldeles lagom stor för mig =)


Julkul på Liseberg med David min David. En kväll att minnas. Även om jag höll på att frysa fötterna av mig njöt jag av varenda sekund.


Jag tänkte avsluta med en bild hemifrån oss. Hyllan har kommit på sina plats, och granen står så grann och lyser upp vår tillvaro. (I alla fall min) Vi har hunnit med att fira jul två gånger, och igår var det nyår.

Vi spenderade kvällen hemma hos min äldsta bror Micke. En kul kväll med trevliga människor, god mat (mmm, Jennys potatisgratäng var gudomlig) och hade allmänt trevlig. Vid 12-slaget gick vi fram till Kumla torg för att kolla på fyrvekerierna, (vilket var en besvikelse). Träffade en Malin med resfeber också. Vi drar ju om 7 dagar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback