3 dagar kvar!

Hej på er. Nu har jag tagiet en liten paus från packandet. Igen. Jag bestämde mig för att börja om från början, och tänka efter lite varje gång jag lade fram något på sängen! Det krävs drastiska metoder för att jag ska lyckas! Men nu börjar det i alla fall gå åt rätt håll, så det är ju positivt. Gårdagens "vad-väskan-ska-innehålla-förslag" var ju katastrof =)

Idag har jag iaf haft fullt upp. Hade iof en ganska lugn morgon. Tyvärr kunde inte Linda komma idag (eller hon fick inte för mig) för hon har blivit magsjuk. Stackaren. Men snälla mamma hjälpte mig att färga håret, och jag är jättenöjd med resultatet! Har också hunnit färga ögonbrynen och ögonfransarna, och varit förbi Marieberg en sväng. Jag har även varit hemma i Älvesta och ätit pizza och kollat på Färjestad - Brynäs. (Färjestad vann med 3-2, yeey)



Nu ska jag fortsätta med mitt.. Inatt ska jag upp till Micke och kolla på finalen i Junior-VM. Sändningen börjar 01.15 på svt1.
Goooo Sverige =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback