4 dagar kvar!

Ja, nu åker vi snart. Det ska bli så kul, men jag har mycket att hinna med innan jag åker...
Igår var jag på Marieberg en sväng och köpte lite nödvändigheter till resan.. Lite hudkrämer o.s.v, smycken och hårfärg. Linda kommer hit och färgar mitt hår imorgon. Denna gång blir det lite mörkare, ungefär som jag hade i början när jag gick från blond till brunett. =)

(Färgen ser svart ut på bilden, men det är den INTE)



Just det, jag fixade till ett smycke igår också som jag blev nöjd med. Jag har länge viljat ha ett armband från Asos.com, men har väl tyckt att det blir lite dyrt att beställa därifrån.. Men igår när jag var på Marieberg hittade jag ett hårband i samma stuk. Med lite hjälp av min "gör-dina-egna-smycken-låda" blev det ett armband istället.

Mitt armband, Armbandet från Asos.com

Visst är det inte exakt likadant, men jag tycker att det blev snyggt. Jag betalade 29kr, och det andra kostar 135kr.


Kommentarer
Postat av: david

vad är skillnaden??

2009-01-04 @ 12:37:04
Postat av: emma

hmm ja du.. Skillnaden är att i armbandet från asos är det svarta i läder, och i mitt är det i tyg. Annars är det inte så mycket skillnad =)

2009-01-04 @ 13:26:23
Postat av: Jessica

Du lär dig aldrig ne jag ser det haha, hur mycket skor har du inte tänkt att använda? ;D haha, ditt armband blev hur snyggt som helst kanske ska bli smycke designer?:D Ha en underbar resa! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback