Detta kommer att bli en seeeg dag

Nu sitter jag i skolan, och känner mig ganska lättad. För ungefär 1 timme sen redovisade vi vårt projektarbete för 2orna och några 3or och det gick bra trots allt. Det känns otroligt skönt att ha det avklarat nu! Nu är vi ett steg närmare studenten tjejor! 

I går åkte jag, Jennifer, Annica och Lollo in till stan efter skolan och gick i lite butiker. Jag tänkte om jag kanske skulle kunna hitta något fint och billigt att ha på mig på lördag, när vi ska fira Linda, som fyller 20 imorgon! Men det var på tok för varmt i alla butiker, så vi orkade inte gå där så länge. Så vi tog tåget tillbaka till Kumla och åt på Sibylla innan vi gick hem till lägenheten.

Där hade vi det mysigt och roligt hela kvällen. Jag skojar inte när jag säger att jag har träningsvärk i magen efter allt skratt. :D Vi gick och la oss runt klockan 1, och klockan 5 kunde vi inte sova längre. Varför sova när man kan sitta och prata och skratta istället? Detta kommer att bli en lång dag känner jag. Är trött som bara den!

 - Bilder kommer senare :D -

Kommentarer
Postat av: Annica

otroligt trevlig var det! men jag måste säga, du får inte lägga ut alla äckliga bilder. :D

Postat av: Emma

Haha! vadå äckliga bilder? Nu förstår jag inte vad du pratar om :P

2009-01-29 @ 10:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback